Вътрешният туризъм - трендът продължава и през 2021г.


Наши данни показват, че в последните 12 месеца, от постъпилите резервации в апартаментите управлявани от Flat Manager, 45% от гостите ни са били българи.


Екскурзиите в чужбина в днешно време са съпътствани от несигурност и ред допълнителни изисквания - фактори, които често отказват пътуващите от плановете им за ваканция зад граница. Това прави вътрешния туризъм по-популярен от всякога и е накарало около 80% от българите, които са планирали почивката си през миналата година да се насочат към родните курорти, населени места и забележителности (проучване на Trend).


За да привлечетем сънародниците ни, които търсят ваканционни наеми и тази година, има няколко области, върху които се съсредоточаваме:


Цени


Базирайки се на историческите данни, с които разполагаме и проучвайки добре останалите фактори, които влияят на ценообразуването, залагаме конкурентни и оптимални цени за българските потребители. Те трябва да бъдат достъпни и в същото време да оценяват добре продукта, който предлагаме.

Можете да прочетете почете за ценовите ни стратегии в нашата статия конкретно посветена на темата тук.



Място

Оценявайки ситуацията, разбираме че сигурността е приоритет за всеки, но не по-малко важен остава и комфортът. За това, предоставяме на нашите гости единствено напълно оборудвани, старателно подготвени, светли, уютни и модерни самостоятелни жилища на атрактивни локации. За градовете това са централните части с удобен достъп до забележителности, градски транспорт и всичко необходимо. В курортите удобните локации са до основните активности - плажове, писти, екопътеки, голф игрища и други.


Маркетинг


За да таргетираме местните туристи, трябва да разберем техните потребности.

В обстановката на пандемия има няколко фактори, които са определящи при избора на място за настаняване от гостите:


  • Времето за анулация - независимо дали гостите биха предпочели предимствата на възможността да канселират резервацията си в последния момент или биха избрали опция без връщане на средства, възползвайки се от преференциалните цени, добрата стратегия е посетителите да имат избор.


  • Продължителност на престоя - с възможността за дистанционна работа, много хора избират по-продължителните престои. Отваряне на календарите в по-дългосрочен план и залагане на седмични и месечни отстъпки са част от способите, с които правим предложенията по-атрактивни.


  • Допълнителни услуги - излагаме на преден план на вниманието на гостите ни санитарните ни стандарти, трансфери от и до летището, романтичен пакет за посрещане на тези, които празнуват специален повод и други сезонни предложения. Изразеното специално отношение към всеки гост е от изключително значение, особено във времена на изолация.


Активности


Въпреки, че несигурността е голяма по отношение на бъдещите възможности, старателно актуализираме предложенията за различни активности към нашите гости.

Важно за вътрешния туризъм е домакинът да бъде добре запознат не само с основните атракции в града и областта, но и с по-малко известните, но не по-малко вълнуващи находки, който предлага дестинацията. По този начин допълваме автентичното изживяване на гостите.

Стараем се да получат най-добрите съвети от нас, както за места, които да посетят, така и за специални отстъпки, които сме подготвили.


Въпреки, че търсенето все още не се е възстановило изцяло на старите си нива, вътрешният туризъм, както в момента, така и в предстоящата година, се очаква да бъде водещ. Разбирайки добре нуждите на сънародниците ни, ние можем да бъдем подготвени, за да ги посрещнем подобаващо.


Ако желаете да добавите и своя имот към портфолиото на Flat Manager и да оптимизирате заетостта му, свържете се с нас сега. При сключване на договор за управление до края на месец март, можете да се възползвате от преференциални условия.